هود توکار آشپزخانه با طراحی بی نظیر؛ هود مخفی H209 اخوان را بهتر بشناسید

هود توکار آشپزخانه با طراحی بی نظیر؛ هود مخفی H209 اخوان را بهتر بشناسید

همه چیز در مورد هود مخفی H209 اخوان

هود مشکی توکار H 209 اخوان

هود مخفی H209 اخوان


با طراحی بی‌نظیر و مواد با کیفیت بالا،هود H209 اخوان چیزی بیشتر از یک دستگاه آشپزخانه است؛ این هود یک عنصر دکوراتیو و یک شاهکار هنری است که در سایه نهان می‌شود. هر جزئی از این هود، با دقت و دانش به کار رفته، زیبایی را به ابعاد جدیدی منتقل می‌کند.

سفر حسی در آشپزخانه: از حس لمس تا لذت چشایی

آشپزخانه، آینه‌ای است که در آن طعم و عطر زندگی می‌پزد. اما، آیا تصویر زیبایی که در ذهن دارید، اغلب با دستگاه‌های آشپزخانه هماهنگ نمی‌شود؟ هود مخفی آشپزخانه مدل H209 اخوان، نمادی از هنر و طراحی است که به دنیای زیبایی نهان می‌شود.

با ورود به دنیای هود توکار آشپزخانه، یک پرده از زیبایی‌های نامرئی برمی‌افتد. طراحان هود H209 اخوان ، هنر را با فناوری هماهنگ کرده‌اند تا یک اثر هنری نهان و شگفت‌انگیز ایجاد شود.

مهمترین ویژگی برای هر خانه آرامش فضا و حریم آشپزخانه ی آن است؛ هود مخفی H209 اخوان جز دسته ای از هود هاست که هنگام طراحی به این نکته بسیار توجه شده است .

بررسی فنی مهم ترین ویژگی های هود H209 مخفی اخوان:

  • مکش قوی 700 m/h
  • فیلتر آلمینیومی چند لایه
  • موتور چهار دور با بدنه و پروانه فلزی
  • درب باز شو + جک گازی
  • کم صدا 56dB
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن H209BLOG.gif است

ویژگی های مهمی که به موتور هود اخوان برتری میدهد:

مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره کرد وجود ترموگارد در تمامی موتور های هود اخوان است که در صورت هرگونه اتفاق نابهنگامی باعث قطع اتوماتیک موتور میشود تا از ایجاد خطر و بروز خسارت احتمالی جلوگیری شود. یکی دیگر از پر اهمیت ترین ویژگی ها که بیشتر در انواع هود با پروانه پلاستیکی و فلزی در نظر گرفته شده است ، استفاده از پروانه نسوز ، سنسور دود و حرارت و گاز ، شیشه سکوریت و موتور توربو میباشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .

و در آخر چرا باید هود مخفی H209 اخوان را انتخاب کنید؟

یکی از دلایل انتخاب هود مخفی میتواند حفظ زیبایی ظاهری آشپزخانه باشد. این مدل از هود با توجه به درب باز شونده دسترسی به فیلتر ها و پاکیزگی را ساده تر میکند و هنگام بسته بودن با توجه به مشخص نبود هود دکوراسیون آشپزخانه بسیار زیباتر خود نمایی میکند.

مطالب مرتبط

نظرهای کاربران (0)