بهترین هود مخفی توکار

بهترین هود مخفی توکار

انتخاب بهترین هود مخفی توکار مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک

اگر شما در حال طراحی یک آشپزخانه کوچک و بدنبال بهترین هود مخفی توکار هستید، یکی از مهمترین مواردی که باید مد نظر داشته باشید، انتخاب . هود مخفی، نوعی دستگاه مکنده هوا است که در آشپزخانه نصب می‌شود و هدف آن از بین بردن بوی غذا و بخارات آشپزی است. در این میان، هود زیر کابینتی به عنوان یکی از مدل‌های پرکاربرد و مورد علاقه بسیاری از طراحان داخلی، معرفی شده است.

هود های مخفی اخوان

هود مخفی یکی از مدل‌های هود است که در زیر کابینت آشپزخانه نصب می‌شود. این نوع هود برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط مناسب است و معمولاً برای خانواده‌هایی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، انتخاب محبوبی است. هود توکار و یا هود مخفی ، به دلیل اینکه مستقیماً زیر کابینت آشپزخانه قرار می‌گیرد، کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند و به همین دلیل، برای آشپزخانه‌هایی با فضای کم مفید است. یکی از مزایای هود مخفی، هزینه کمتر آن نسبت به دیگر مدل‌های هود است. این نوع هود عموماً با قیمتی پایین‌تر از دیگر مدل‌های هود در بازار به فروش می‌رسد. هود زیر کابینتی می‌تواند هم به صورت با خروجی هوایی و هم به صورت بدون خروجی هوایی باشد .

برای فیلتر کردن بو و هوا بهتر است تا از فیلتر ذغالی استفاده شود .

هود توکار همچنین، کار خود را به خوبی انجام میدهد. به دلیل نزدیک بودن به محفظه‌های پخت و پز، بسیار سریع به دستگاه های آشپزی رسیدگی می‌کند. این نوع هود آشپزخانه همچنین به راحتی با کابینت های آشپزخانه هماهنگ و ست میشود .

4 نمونه از بهترین هود های مخفی جدید اخوان به تصویر در آمده است

مطالب مرتبط

نظرهای کاربران (0)